Sayın mimozacicekcilik.com.tr Müşterisi,
Firmamız, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak adına, yasal
süreçlerin ötesinde kolay iade seçenekleri sunmaktan memnuniyet duyar. Müşteri
odaklı yaklaşımımızın bir parçası olarak, aşağıda yer alan iade politikamızı
lütfen dikkatlice inceleyiniz:
İletişim Kanallarımız:
Deneyimli ve uzman ekibimiz, her zaman sizinle iletişim kurmaya hazır.
Herhangi bir soru, şikayet veya ihtiyaç durumunda [email protected]
veya
+90 532 322 20 25 Whatsapp adresinden bize ulaşabilirsiniz.
İade Süreci:
Eğer satın almış olduğunuz ürünlerden herhangi bir sebepten dolayı
memnun kalmazsanız, siparişinizi teslim aldıktan sonraki 3 gün içerisinde iade
edebilirsiniz. Lütfen iade edeceğiniz ürünü, orijinal ambalajı içinde, eksiksiz
ve satılabilir durumda paketleyiniz. Ayrıca, size ulaşan faturadaki iade
bölümünü eksiksiz doldurarak ürünü bizimle birlikte gönderiniz.
Dikkat Edilmesi Gerekenler:
İade edilen ürünleri kargoya verirken, dikkatli bir şekilde paketleme
yaparak hasar görmemesine özen gösteriniz.
Kargo takip numaranızı bizimle paylaşmanız, sürecin takibini
sağlamamız adına önemlidir.
Hasar ve Kayıp Sorumluluğu:
Mimoza Çiçekçilik , iade süreci sırasında meydana gelen hasar veya
kayıplardan sorumlu tutulamaz.
İade Onay ve Geri Ödeme:
İade edilen ürünler tarafımızca incelendikten sonra, geri ödemeyi 1-3
iş günü içerisinde işleme koyacağımızı belirtmek isteriz.
Politika Uyum Kriterleri:
Lütfen iade sürecinizin, yukarıda belirtilen kriterlere uygun olması
gerektiğini unutmayınız. Bu kriterlere uymayan iadeler, politika kapsamında
değerlendirilmeyecektir.
mimozacicekcilik.com.tr olarak sizlere en iyi hizmeti sunma
konusundaki kararlılığımızı sürdürmekteyiz. İyi alışverişler dileriz.
Adres Bilgimiz;
İncilipınar, 1280. Sk. No:26, 20100 Pamukkale/Denizli
Türkiye